BÜTÜNLEŞİK KAMPANYA
Marka: GYHİB
Kategori: BÜTÜNLEŞİK KAMPANYA
Tarih: Kasım 2021 -
The Art On Water
HEDEF
Gemi, Yat ve Hizmetleri İhracatçıları Birliği (GYHİB) her yıl ihracat rekorları kıran sektörün performansını dünyaya duyurmak, küresel bilinirliğini artırmak ve geleceğe yönelik hedeflerini anlatmak istiyordu.
The Art On Water
KAMPANYA
Biz de bu paralelde sektörün performans verilerine, yeteneklerine ve vizyonuna odaklanan; üye şirketleri ve bu şirketlerin başarılı projeleri tanıtan; hizmet verilen uluslararası müşterilerin deneyimlerini aktaran küresel bir iletişim kampanyası kurguladık.
The Art On Water
KREATİF KONSEPT
‘The Art on Water’ adını verdiğimiz kampanya ile sektörün su üzerinde sergilediği yaratıcılığı eserlerini benzer bir disiplinle üreten geleneksel sanatlarımızdan ‘Ebru’ ile eşleştiren bir görsel dünya tasarladık.
REKLAM FİLMİ
Bu paralelde üretilen ilk video projesi ‘The Art on Water’ reklam filmi oldu. Reklam filmi Türkiye’nin en büyük gemi ve yat tersaneleri ile tamir ve destek tesislerinde çekildi. Çekimlerde FPV Drone’lar kullanıldı.
DİJİTAL İLETİŞİM ÇALIŞMALARI
2022 boyunca devam edecek kampanyanın merkezinde ‘The Art on Water’ web sitesi yer alıyor. Düzenli reklam çalışmaları ile desteklenen sosyal medya kanalları belirlenen pazarlarda yer alan profesyoneller ile etkileşim kurmayı ve web sitesine trafik sağlamayı hedefliyor.
KAMPANYA WEB SİTESİ
The Art On Water
ENTEGRE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI
‘The Art on Water’ küresel sektörel yayınlar, fuarlar ve etkinliklerde gerçekleştirilecek iletişim çalışmaları ile dijital ekosistemdeki varlığını fiziksel dünyaya taşıyor.
The Art On Water
SOSYAL MEDYA
“The Art On Water” kampanyasının sosyal medya iletişimi için uluslararası sosyal medya iletişim stratejileri geliştirilerek bu strateji doğrultusunda yaratıcı içerikler üretildi. Kampanya boyunca hedef kitle analizleri ve büyüyen takipçi kitlesi analiz edilerek reklam stratejileri çalışıldı ve uygulandı.
AOW SM İçerik.png