01
BRIEF
Gemi, Yat ve Hizmetleri İhracatçıları Birliği (GYHİB) her yıl ihracat rekorları kıran sektörün performansını dünyaya duyurmak, küresel bilinirliğini artırmak ve geleceğe yönelik hedeflerini anlatmak istiyordu.
02
KAMPANYA

Biz de bu paralelde sektörün performans verilerine, yeteneklerine ve vizyonuna odaklanan; üye şirketleri ve bu şirketlerin başarılı projeleri tanıtan; hizmet verilen uluslararası müşterilerin deneyimlerini aktaran küresel bir iletişim kampanyası kurguladık.

03
KREATİF KONSEPT

‘The Art on Water’ adını verdiğimiz kampanya ile sektörün su üzerinde sergilediği yaratıcılığı eserlerini benzer bir disiplinle üreten geleneksel sanatlarımızdan ‘Ebru’ ile eşleştiren bir görsel dünya tasarladık.

04
PRODÜKSİYON ÇALIŞMALARI

Kampanya çıktıları ağırlıklı olarak video prodüksiyon çalışmalarından oluşuyor. 2022 Ocak ayında ‘The Art on Water’ reklam filmi ile başlayan yolculuğun Success Stories, Testimonials ve VIP Talks video serileriyle yıl boyunca devam etmesi planlanıyor.

05
DİJİTAL İLETİŞİM ÇALIŞMALARI

2022 boyunca devam edecek kampanyanın merkezinde ‘The Art on Water’ web sitesi yer alıyor. Düzenli reklam çalışmaları ile desteklenen sosyal medya kanalları belirlenen pazarlarda yer alan profesyoneller ile etkileşim kurmayı ve web sitesine trafik sağlamayı hedefliyor.

06
ENTEGRE İLETİŞİM ÇALIŞMALARI

‘The Art on Water’ küresel sektörel yayınlar, fuarlar ve etkinliklerde gerçekleştirilecek iletişim çalışmaları ile dijital ekosistemdeki varlığını fiziksel dünyaya taşıyor.

07
REKLAM FİLMİ

Bu paralelde üretilen ilk video projesi ‘The Art on Water’ reklam filmi oldu. Reklam filmi Türkiye’nin en büyük gemi ve yat tersaneleri ile tamir ve destek tesislerinde çekildi. Çekimlerde FPV Drone’lar kullanıldı.

Kasım 2021 -