Zurich Sigorta’nın global marka kimliği çerçevesinde yeni bir dijital dünya tasarlandı. Bilgi aktarmak üzere hazırlanan web sitesinde sade, net ve ferah bir tasarım tercih edildi. Anasayfanın odağına konumlandırılan arama bölümü ile, kullanıcıların ihtiyaçlarını hızlıca karşılamak ve girilen anahtar kelimenin ilgili olduğu tüm ürün ve içerikleri kullanıcılara aktarmak amaçlandı.
Sigortalıların hasar anında yapması gerekenlere, yasal gerekliliklere ve ilgili telefon numaralarına kolayca erişebilmesi için ikonik bir yapı oluşturuldu. Hasar dosyalarının hangi aşamada olduğunu öğrenmek isteyen kullanıcılar da web sitesi üzerinden tüm süreci takip edebiliyor ve eksper bilgilerine erişebiliyorlar.
Her an iletişim kurma ihtiyacı doğabilecek içeriği ile mobil önceliği bulunan web sitesi, tüm cihazlarda doğru görüntülenebilecek şekilde responsive olarak kodlandı.