ZORLU ENERJİ
01

Bilgi Mimarisi Tasarımı

Zorlu Enerji’nin kurumsal iletişim ve yatırımcı ilişkilerinin yanında 13 markasının farklı hizmet dallarındaki B2B ve B2C iletişimlerini tek web sitesi üzerinden sürdürebileceği bir yapı ihtiyacı bulunuyordu. İlk adım olarak web sitesinin bilgi mimarisi tasarlandı ve dinamik içerik yönetim sisteminin hangi ilişki yapısında geliştirileceği planlandı.

02

İçerik Yönetim Sistemi

Web sitesinin tamamında bulunan içeriğin güncellenmesi ve yeni içerikler oluşturulması için, menü özelinde yetkilendirme sağlanarak 14 farklı marka ekibinin ilgili alanlardaki içerikleri güncelleyebileceği bir içerik yönetim sistemi geliştirildi.

ZORLU ENERJİ
ZORLU ENERJİ
03

Tasarım Bileşenleri

Zorlu Enerji’nin tüm markalarını birleştiren ve farklı hedef kitle gruplarına yönelik içerikleri barından web sitesi için, detaylarda markanın kurumsal renklerinin kullanıldığı ve ferah alanların ön planda olduğu bir ara yüz tasarımı hazırlandı.  

B2B ve B2C markalar özelinde sayfa tasarımları birbirinden farklı ögelere sahipken, kullanıcı deneyiminin ana hatlarıyla bütünlüğü göz önünde bulunduruldu.

Deneyimin mobilde de doğru yaşanabilmesi için responsive tasarım ve yazılım geliştirmesi yapıldı.

ZORLU ENERJİ
www.zorluenerji.com.tr